banner39

banner35

Sudan, Al Jazeera Mubasher kanalının çalışma ruhsatını iptal etti

Sudan, Al Jazeera Mubasher kanalının lisansının çeşitli ihlaller nedeniyle iptal edildiğini duyurdu.

Afrika 16.01.2022, 20:38
Sudan, Al Jazeera Mubasher kanalının çalışma ruhsatını iptal etti

Sudan, Katar merkezli Al Jazeera Mubasher televizyonunun ülkede çalışma ruhsatını iptal eme kararı aldı.

Enformasyon Bakanlığından yapılan açıklamaya göre, kanalın lisansı, Sudan meselesini meslek ilkelerine uygun olmayan şekilde ele aldığı, basın meslek ilkelerini ve ahlak ilkelerini ihlal ettiği gerekçesiyle iptal edildi.

Kanal yönetimine iletilen kararda, Hartum ofisinin ruhsatının 15 Ocak Cumartesi itibarıyla iptal edildiği belirtildi.

Sudan makamları, 2019’da Ömer el-Beşir iktidarının devrilmesinin akabinde 30 Mayıs 2019’da da 2 ay süreyle kanalın ruhsatını iptal etmişti.

Kaynak: AA
Yorumlar (0)
20
açık
Günün Anketi Tümü
Türkiye Esed rejimiyle diyalog kurmalı mı?