RTÜK, 12 TV kanalını kapattı

Olağanüstü hal sürecinde yayımlanan 668 sayılı Kanun Hükmünde Kararname kapsamında dün 12 kanalın yayını durduruldu.

RTÜK, 12 TV kanalını kapattı

Dünya Bülteni/ Haber Merkezi

Türksat üzerinden yayın yapan, aralarında Hayatın Sesi, TV 10, Van TV, Jiyan TV, Azadi TV ve Zarog TV'nin de bulunduğu 12 televizyon kanalının yayını durdu.

Hürriyet'in haberine göre RTÜK yetkilileri, Başbakanlık kararıyla, OHAL kapsamında çıkarılan 668 sayılı KHK ile kanalların yayınının durdurulduğu bilgisini verdi. RTÜK'ün kararı Türksat'a tebliğ etmesiyle kanalların yayını kesildi.

Geçtiğimiz aylarda da yine OHAL kapsamında 16 televizyon, 3 haber ajansı, 23 radyo, 45 gazete, 15 dergi ve 29 yayınevi, Resmi Gazete'de yayımlanan KHK ile kapatılmıştı. Bu yayın organları arasında Cihan Haber Ajansı, Kanaltürk, Samanyolu TV, Taraf, Millet Gazetesi, Bugün Gazetesi, Zaman Gazetesi gibi kuruluşlar bulunuyordu.

Güncelleme Tarihi: 29 Eylül 2016, 10:33
YORUM EKLE

banner39

banner36

banner37

banner35