Mısır, İran merkezli üç televizyonu yasakladı

Mısır’ın uydu sağlayıcısı NileSat, Press TV dahil İran merkezli 3 televizyonun yayının gösterimini yasakladı.

Mısır, İran merkezli üç televizyonu yasakladı

Mısır’ın uydu sağlayıcısı NileSat, üç İran kanalının yayınını iki yıl süreliğine yasakladı.

okaz.com.sa'da yer alan habere göre NileSat'ta çalışan ve isminin verilmesini istemeyen bir kaynak, şiddet, terörizm ve nefreti teşvik eden programların engellenmesi kararına dayanarak 2007 yılında dönemin İran Devlet Başkanı Mahmud Ahmedinejad tarafından açılan kanalların yayınlarının durdurulduğunu doğruladı. Yetkili, ülkede Kamu Medya Takip ve Bilgi Üst Kuruluna yapılan şikayetlerin takip edildiğini ve kararın bunun ardından alındığına dikkat çekti.

Yetkili, Katar merkezli El- Ceizre için ise, " El-Cezire Fransız şirket Eutelsat üzerinden aynı yörüngede yayına devam ediyor" dedi.

Kaynak: www.dunyabulteni.net

YORUM EKLE

banner39

banner36

banner37

banner35